منتدى نسرين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى نسرين

الصداقة رمز الحياة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى عندها سؤال فى الشعر او البشرة تتفضل هاااااااااااااااااااااااااااااااااام

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 125

اللى عندها سؤال فى الشعر او البشرة تتفضل هاااااااااااااااااااااااااااااااااام Empty
مُساهمةموضوع: اللى عندها سؤال فى الشعر او البشرة تتفضل هاااااااااااااااااااااااااااااااااام   اللى عندها سؤال فى الشعر او البشرة تتفضل هاااااااااااااااااااااااااااااااااام Emptyالثلاثاء مارس 23, 2010 8:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اخواتى الاعزاء واعضاء منتدى لك الغالى عندى ليكم موضوع مفيد جيدا اكيد كلنا عندنا مشاكل فى البشرة والشعر ودة بيسبب لينا مشاكل نفسية كتير واكيد جربنا طرق مختلفة للحفاظ على الشعر بس مافيش فايدة واكبر مشكلة انك تستخدمى منتجات ممكن تسمعى عنها تجربيها وماتعملش معاكى حاجة للان انتى مش عارفة نوعها وتصنعها وكفائتها وطريقة استخدمها بالشكل المثالى علشان كدة انا قولت افيدكم كل اللى عندها مشكلة فى شعرها وفى بشرتها ومش عارفة تستخدم اية تقولى اية هى المشكلة وانا باذن الله هاقولها الحل
الحمد لله والشكر لله زوجى عندة بيوتى سنتر كبير فى القاهرة وعندة خبرة كبيييييييييييييييرة ما شااااااء الله فى كل منتجات الشعر والبشرة وهو بيفدنى جيدا للانة بيجيب منتجات من كل انحاااااااااااااااء العالم وعندة فكرة عن استعمالها الصحيح ياريت كل واحدة عندها سؤال اومشكله تقولى و انا هجاوب عليها باذن الله
https://nesrine-ser.rigala.net

اللى عندها سؤال فى الشعر او البشرة تتفضل هاااااااااااااااااااااااااااااااااام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تسريحات لكل انواع الشعر
» لعلاج قشور الشعر
» و صفة لتخلص من تساقط الشعر و لتقويته
» طرق رعاية الشعر
» لتطويل و تكثيف الشعر منقول